Mikail Yakut. Akordeon sanatçısı. Akordeoncu.
Konserin tanıtımını www.akordeoncu.com da, kritiğini de burada yapayım dedim.
Öncelikle konser beklendiği gibi sıcak bir Temmuz akşamında yapıldı. Elde bir sıcaklık. İkincisi samimi bir izleyici. Rahat bir ortam, etti üç. Bu üç faktör göze alınarak program hazırlanmalı. Her dinleti için böyle. Öyle olduğunda etkileşim, aktarım sağlıklı olur.
Tabure üzerinde, 35 C sıcak altında her saniye tıkırtıların geldiği bir ortamda Scarlatti dinlemek, havaya girmek epey zor seyirci için.
Mikail Yakut için ise, icra ettiği eserler önemli, akordeon için ülkemizde mihenk taşı oluşturacak birisi. Umarım çalışmalarına aralıksız devam eder. 2002 yılındaki çalışmalarını görme imkanı oldu. Dile kolay. 2002.
Bizim için ise gayet hoş bir konserdi, beklentimizi karşıladı denebilir. Mekanı da beğendik. Umarım programlar devam eder.
Salon doluydu. 60 kişi civarı. Samimi ortam, güzel ruh. Acemilik vardı tabi biraz. Hastalığımız ne yapalım.