Gürültü. Müzik değil. Gürültü.
Gezdik, güldük, oynadık. Güzel bir akşamdı. Fakat kulağımın uğultusu hala devam etmekte.
Athena benim çocukluğumun, gençliğimin müzik grubu. Beğenerek dinliyorum. Dinleyeceğim.
Dün akşam yapılan iş çok ilginç bir şekilde amatörceydi. Tabi profesyonellik müzikten para kazanmaksa profesyonel!
Açık hava %90-%95 dolu. İyi bir seyirci var. Şarkılar ezbere söyleniyor.
Bu konser Athena' nın akustik konseri serisinden, bağlama, erbani, darbuka gibi sazlar eşlik ediyor.
Birçok kişinin Erbane' ye bayıldığını düşünüyorum. Güzel uyum.
Bir de Kara toprak performansı dinlemeye değer.
Geberiyorum düzenlemesi de ilgi çekici. Ahmet Aslan anmasını unutmayalım.
17 Haziran 2017 Cumartesi
8 Haziran 2017 Perşembe
Konser: Ulaş Özdemir Aşığın İzleri Moda Sahnesi
Sıcağı sıcağına bir yazı olsun diye konserin sabahı erkenden yağmurlu bir İstanbul sabahında yazıyı yazmak istedim. Öncelikle çok güzeldi emeği geçen herkese teşekkürler.
Sevgili hocam Ulaş Özdemir, İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarından. Zevkli derslerin hocası :)
Sultangazi' den yola çıktık. Ayrılık çeşmesine 19:45 gibi vardık. Daha 45 dk var konsere. Bizde bir bankta oturup konsere yarım saat kala kalktık. 20:20 gibi salona girdik. Moda sahnesi. Çok güzel bir yer. Alternatif arayanların adresi.
Salondaki sazlar bizi karşıladı. Çok hoş. 10 dk gecikmeyle başladı. İlk çaldı, sonra bir iki kelam söyledi. Eser aralarında açıklamalar yaptı. Salona arada bakıyorum. %70 dolu. Gayet iyi.
Programın başlangıcında önceki eserlerinden sonlarına doğru son albümünden eserler çaldı. Konser sonunda dedi ki tüm albümü çaldım :) Salonda gülüşmeler.
Böyle güzel bir konserdi. Konserden bir iki satırbaşı yapıp bitiriyorum.
Yayılımcılık; Konser sırasında eser arasında kişinin kabuğuna çekilmemesini kendini ifade etmesini belirli kılmasından bahsetti, önemli.
Ozan saçar, arif seçer.
PostTruth: Günümüzde hakikatçilik.
Son olarak benim için çok güzel bir deneyimdi. Allah Allah nidalarının, o sevginin, o derdin, Moda sahnesinin hoparlörlerinden çıkması, izleyicinin pür dikkat dinlemesi, çok güzel bir tecrübeydi. Çok duygulandım.
1 Haziran 2017 Perşembe
Konser: İki ülke iki nefes muzaffer özdemir sizzle ohtaka asu
Konser sezonunun yavaş yavaş sonlarına geldik. Okullar kapanmak üzere. Tatilciler sıra sıra gitmeye başladılar bile. Cemal Reşit Rey' de güzel bir konser rast geldi hemen gidelim dedik. Bu sefer ekip dört kişi. Ahmet, Sabiha, Max, Fulya.
Salon ciddi ölçüde boş. Belki %10 dolu. Ön sırada Japon başkonsolosu( ekselanları ) ve eşi.
Programda yazanın aksine önce sizzle ohtaka ve piyanist asu sahne aldı. Japon şarkılarının yanısıra Katibim ve Aygız eserlerini seslendirdi. Salonun hoşuna gitti.
Onlardan sonra arasız Muzaffer Özdemir sahne aldı. Gayet güzeldi. İlk defa canlı dinleme fırsatım olmuştu. Bizim ekibinde çok hoşuna gitti. Hatta Sabiha gittiğim en iyi konser dedi. İddalı cümleler :)
Konser kısa sürmesine karşın tadı damağımızda kalmıştı.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)