Öncelikle şunu belirtmek isterim ki Kadıköy birçok alanda olduğu gibi müzik alanında da Taksim' i geçti. Müzik yapılan ortamların kalitesi, programlar gayet iyi.
Piano house moda , semt müzik okulunun evden devşirilmiş hali. Moda' nın ara sokaklarında gezinirken önünden 10 defa geçersiniz yine de dikkatinizi çekmez. Böyle bir yer. Bu iyi bir şey. Sokağın içinde öylece duruyor. Misafirlerini bekliyor.
Piyano house moda 'nın piyano ve müzik eğitiminde bahsetmeyeceğim, belirli aralıklarla tertip ettiği konserlerden bahsedeceğim. Belirli aralıklarla diyorum, bizim gittiğimiz konser 21. idi. Bizim gittiğimiz diyorum 3 kişiydik.
Öncelikle konserin yeri, mekanın tasarımı güzel. Havalandırma eksik. 15 kişinin bulunabileceği şartlarda 50 kişiydik. Zorlandık nefes almakta.
Oturma planı yok, olmaması doğal, fakat oturacak minder hazırda olabilirdi veya dinleyicilere söylense herkes önlemini alırdı.
Güzel şeylerden de bahsedeyim, ses sistemi, kalite ve yüksekliği iyiydi. Mekanda yeme, içme serbest olması çok güzel. Ev ortamı rahatlığı.
Konserin programı güzel, fakat icra sıkıntılı. Gevşek desek yeterli. Amatör ruhun hastasıyım, gevşekliğe sinir oluyorum.
Konser programına tertip eden mehmet erhan tanman' ın kendi bestesini diğer bestecilerle birlikte yazması hoş olmuş.
Gecenin en olumsuz yanı piyano house moda akşamından güzel bir piyano dinletisi dinlemek isterdik.Solist ulaş biçer' e diyecek yok. Fakat ona yarılan zaman çok fazlaydı. Konserin 3 te 1 inde gitar dinledik. Olmamış.
Son olarak julia tavit ve efe gedikoğlu nun performansları beklediğimden çok iyiydi.
Piano house moda akşamlarına gidilir, minderinizi yanınıza alın ve beklentinizi çok yükseltmeyin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder