Bu konserde o kadar çok solist sanatçı vardı ki başlığa yazmaya imkan kalmadı, şöyle ki konuk şef gürer aykal, keman veriko çumburidze, magma filarmoni korusu, koro şefi masis aram gözbek, soprano jacquelina livieri, tenor edgardo rocha, soprano ceren aydın akkoç ve tabi ki bifo.
Salon koro üyelerinin yakınları sebebiyle dopdolu. Sahne de kalabalık. Koro üyeleri için ayrı bir platform yapılmış.
Biraz gecikmeli olarak başladı. Dimitri Şostokoviç 1. keman konçertosu. kemanda veriko çumburidzeyi ilk defa izledim. Gayet başarılı. Tek bisten sonra ara verildi.
İkinci yarı ariel ramirez misa criolla sıyla başladı. Bölümün sözleri Tanrıya methiyeler içermekte. Daha sonra Karl Jenkins. Gloria. Bu da Tanrıya methiyeler içermekte.
Güzel bir konserdi. Yalnız 3 dipnotu yazmak isterim.
1. Hocamız programı beğenmediği için bu konsere gitmedi. Kendisi violacıdır.
2. Arkadaşım benim bu konserde olduğumu duyunca ne konsermiş, intagramımdaki çoğu kişi hikaye paylaştı.
3. Şef Gürer Aykal, ya şefler olmassa böyle olur mu eser diye kendisini methiydi :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder