Bifo konserleri güzel oluyor. Sıcak, samimi. Belki konser günümdeyim. Öncelikle şansla başladık. Arabamızı tık diye yerleştirdik. Bifo kartımızı güncelleyip, tuvalet ihtiyacını giderdikten sonra yerimizi aldık. Konser 5 dk içinde başladı.
Konserin solistlerinden efdal altun rahatsızlığı nedeniyle çıkmadı. Strauss eseri, mahler e döndü. Çağ erçağ çaldı.
Debussy eserlerinden devam etti. Bis de Debussy kuğu vardı.
Mahler in eseri çok değişik sesli, kulağın alışık olmadığı şekildeydi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder