Dün 5 arkadaşlarla gittiğiniz 100. Yılında Dârülelhân konulu konferans Barış Manço KM gerçekleşti. Çok önemli bir kurum olan günümüzde okulum İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı devam ettirmektedir.
Bu çerçevede konuşma yapan Süleyman Şenel. Uzun slayt gösterimleriyle yaklaşık 2 saat süren bir oturum gerçekleştirdi. Çok faydalıydı. Tek tük kafamda soru oluşsa da ilgililerle bunun üzerine konuşmalar yapacağız. Memnuniyeti dostlara, memnuniyetsizliği müdüriyete ileteceğim :)
Hele ki sondaki dinleti dinlenmeye değerdi. Orada bulunmanız gerekirdi. İlk yapılan Türkü derlemesinin kaydının dinlemek çok hoş. Ahmet Hulusi - Kozanoğlu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder