24 Nisan 2017 Pazartesi

Konser: leticia moreno - diego matheuz - bifo

Artık konser sezonunun sonuna doğru geliyoruz. Bifo konserlerinin sondan ikincisi. Tüm sezon geç kaldık, kalacağız derken, geç kaldık. Aşağı yukarı 15 dk. Hemen bizi üst balkona aldılar. Salonu rahatsız etmeyelim diye. Halbuki salon kendi klendini rahatsız ediyor. Öksürük, zamansız alkış.

Konser başlamış. Leticia moreno kemanıyla sahnedeki yerini almıştı. Şef diego matheuz da orkestranın başındaydı.

Çalınan eser mozart la major keman koncertosu k219. Bis olarak da ispanyol halk şarkısı çaldı. Salonun keyfi yerinde.

Aradan sonra şef devam etti. Gustav Mahler'den 1. senfoni re major titan. Uzun bir eser. Odaklanma tam olmalı.

Bu konser kısa gelmişti bize. 2 eser 1 bis ile sonlandı. Evin yolunu tuttuk. Aklımızda kalan eşimin de değindiği solistin şıklığı, görsellik müzikte önemliymiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder