Öncelikle şunu söyleyebilirim ki çok güzel bir akşamdı. Sunuculuğunu büyük bir zevk ve heyecanla yaptığım konseri anlatmaya mekan tarifi ile başlamak istiyorum çünkü çok zor bulduk.
Yıldız Sarayı manej salonu: Beşiktaş vapurdan inip, Barbaros Bulvarından zincirli kuyuya doğru çıkarken köprü sapağını geçer geçmez sağdan ortaköy tabelasından giriyoruz. Palanga caddesi aşağı yukarı 10dk yürüyüş, 1 km kadar sonra manej salonu kapısına giden girişi görebiliyorsunuz. Kpıdan geçer geçmez hemen solda.
Salona gecikmeli de olsa 50 kişi civarı konuk geldi. Boş sayılır. Bizbizeyiz de denilebilir. Sayın Yrd. Doç. Dr. Mehtap Demir açılış konuşmasını yaptı. Sonra ben akordeon sunumu yaptım. Daha sonra akordeon sertifa programı öğrencileri konseri. Daha sonra kabak kemane, gitar, garman, akordeon, davul, çello gibi çalgıların konserleri vardı. Hoş bir geceydi.
Akıllarda kalan heyecan oldu. Aşağı yukarı herkes heyecanlıydı. En çok da ben.
Gelen arkadaşlara teşekkürler, gelemeyenleri ise bir daha ki konserlere bekliyoruz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder