Salon ciddi ölçüde boş. Belki %10 dolu. Ön sırada Japon başkonsolosu( ekselanları ) ve eşi.
Programda yazanın aksine önce sizzle ohtaka ve piyanist asu sahne aldı. Japon şarkılarının yanısıra Katibim ve Aygız eserlerini seslendirdi. Salonun hoşuna gitti.
Onlardan sonra arasız Muzaffer Özdemir sahne aldı. Gayet güzeldi. İlk defa canlı dinleme fırsatım olmuştu. Bizim ekibinde çok hoşuna gitti. Hatta Sabiha gittiğim en iyi konser dedi. İddalı cümleler :)
Konser kısa sürmesine karşın tadı damağımızda kalmıştı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder