1 Haziran 2017 Perşembe

Konser: İki ülke iki nefes muzaffer özdemir sizzle ohtaka asu

Konser sezonunun yavaş yavaş sonlarına geldik. Okullar kapanmak üzere. Tatilciler sıra sıra gitmeye başladılar bile. Cemal Reşit Rey' de güzel bir konser rast geldi hemen gidelim dedik. Bu sefer ekip dört kişi. Ahmet, Sabiha, Max, Fulya.

Salon ciddi ölçüde boş. Belki %10 dolu. Ön sırada Japon başkonsolosu(  ekselanları ) ve eşi. 

Programda yazanın aksine önce sizzle ohtaka ve piyanist asu sahne aldı. Japon şarkılarının yanısıra Katibim ve Aygız eserlerini seslendirdi. Salonun hoşuna gitti.

Onlardan sonra arasız Muzaffer Özdemir sahne aldı. Gayet güzeldi. İlk defa canlı dinleme fırsatım olmuştu. Bizim ekibinde çok hoşuna gitti. Hatta Sabiha gittiğim en iyi konser dedi. İddalı cümleler :)

Konser kısa sürmesine karşın tadı damağımızda kalmıştı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder