Sıcağı sıcağına bir yazı olsun diye konserin sabahı erkenden yağmurlu bir İstanbul sabahında yazıyı yazmak istedim. Öncelikle çok güzeldi emeği geçen herkese teşekkürler.
Sevgili hocam Ulaş Özdemir, İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarından. Zevkli derslerin hocası :)
Sultangazi' den yola çıktık. Ayrılık çeşmesine 19:45 gibi vardık. Daha 45 dk var konsere. Bizde bir bankta oturup konsere yarım saat kala kalktık. 20:20 gibi salona girdik. Moda sahnesi. Çok güzel bir yer. Alternatif arayanların adresi.
Salondaki sazlar bizi karşıladı. Çok hoş. 10 dk gecikmeyle başladı. İlk çaldı, sonra bir iki kelam söyledi. Eser aralarında açıklamalar yaptı. Salona arada bakıyorum. %70 dolu. Gayet iyi.
Programın başlangıcında önceki eserlerinden sonlarına doğru son albümünden eserler çaldı. Konser sonunda dedi ki tüm albümü çaldım :) Salonda gülüşmeler.
Böyle güzel bir konserdi. Konserden bir iki satırbaşı yapıp bitiriyorum.
Yayılımcılık; Konser sırasında eser arasında kişinin kabuğuna çekilmemesini kendini ifade etmesini belirli kılmasından bahsetti, önemli.
Ozan saçar, arif seçer.
PostTruth: Günümüzde hakikatçilik.
Son olarak benim için çok güzel bir deneyimdi. Allah Allah nidalarının, o sevginin, o derdin, Moda sahnesinin hoparlörlerinden çıkması, izleyicinin pür dikkat dinlemesi, çok güzel bir tecrübeydi. Çok duygulandım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder