İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı hocalarımdan Armağan Elçi.
Konser yeri ise oturduğum semte ki Hoca Ahmet Yesevi Kültür merkezi.
Ulaşım çok rahat oldu. 5 dk da salona geldik. Konser öncesi kulise inip, başarılar diledik eşimle.
Daha sonra konsere geçtik. Annelerimizle birlikte. Salon %5 dolu. Çok azdı gerçekten. Tanıtımları filan pek olmuyor böyle konserlerin.
Konser kerkük divanıyla başladı. Nedimi, mevlam bir çok dert vermiş, neşet ertaş, karadeniz havaları, son olarak hoş gelişler ola Mustafa Kemal Paşa ile sonlandı.
Çok keyif aldığımız bir konserdi. Armağan Hocamın da sahnesi güzeldi.
Böyle bir etkinliği böyle bir salonda kültür a.ş. nin organize etmesi de ayrıca takdiri hak ediyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder