2017-2018 bifo sezonu açtı. Konser mekan değişikliğinden sonra Zorlu Performans Sahnesinde yapıldı. İlk defa gidiyorum. Ulaşımı zor bize. Akşam çık, İstanbul Trafiğinin en yoğun yerlerinden biri. 7 km mesafe olmasına rağmen epey zor.
Arabayı atar gibi otoparka bıraktık, 0-3 saat ücretsizmiş. Koşar adım yetiştik. Gerçi gelenlerin toplanması 10 dk yi aldi. 15-20 dk gecikmeyle başladı.
Açılış konserini bir dünya prömiyeri ile taçlandırdılar. Besteci Mark- Antony Turnage. Son zaman bestecilerinden. 1960 doğumlu. Eserin ismi shadow walker, iki keman konçertosu.
Kemanlarda daniel hope vadim repin var. Yetkin isimler. vadim repin konçertoyu önündeki notadan çaldı. İlginç geldi biraz.
Performansları iyiydi.
İkinci eser Berlioz , Fantastik senfoni, op. 14. Dikkat vals içerir :)
Bis olarak da Sarı gelin çaldılar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder