Sahne sanatları bölümünde tiyatronun yeri çok önemlidir. Fırsat buldukça tiyatroya gitmeye çalışırız. Bunlardan biri de kültür a.ş. nin düzenlediği etkinliği hangimiz sevmedik adlı tiyatronun sultangazi hoca ahmet yesevi salonunda gösterimi.
Dün akşamdı, sinoplular derneğinin gecesinin olduğu gece. Özellikle belirtiyorum. Çünkü park problemi yaşandı. Vatandaşın biri bizim arabaların önünü pişkinlikle kapatmış. Sonra 500 kişilk salonda onu buldum filan, neyse.
Mevlüt okudular sinoplular gecesinde Allah kabul etsin. Fakat kapılar açık olduğunda tüm bina dinledi. Tiyatroda mevlüt yankılandı. Mevlüt diyorum ama tam da anlayamadık.
Ayrıca iki taraf arasında çok geçiş yaşandı. Kapılar çok az kapalı kalabildi. Merdivenlerde, salonun merdivenlerinde hep bir trafik. Çocuklar zıpır zıpır.
Tiyatroyu izledik ama çok keyif alamadık söylediğim şartlardan dolayı.
Oyuna gelirsek, müzikler içeren, salona hakim, oyunculuklar başarılı, ciddi ekip, biraz sıradan konulu bir yapım. Hoşumuza gitti. Böyle etkinliklerin olması güzel. Gayet güzel.
Ortamda iyileştirilmeler yapılabilir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder