5 Şubat 2018 Pazartesi

Konser: Rumeli Ekrem Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezi

Haftasonları kültür a.ş. nin düzenlediği konserlere gitmek güzel oluyor. Hem civarda hem ücretsiz hem samimi ortam. Kalite de fena değil.

Rumeli Ekrem konseri bunlardan biriydi. Ailecek gittik. 6 kişi. Salon tıklım tıklım. %90 doluluk oranı var. Dışarısı buz ama içerisi hamam gibi havasız olması baya kötü bir durumdu. Ayrıca ses sistemi de epey kötüydü. Kulaklarımızı pamuk tıkayarak ağrıdan kurtarmaya çalıştık.

Fakat türkülerin güzelliği , seyircinin coşkusu olumsuz ortamı dağıttı. Ayrıca Rumeli Ekrem sıcakkanlı biri. Tüm seyirci resim isteklerini kırmadan memnuniyetle karşıladı. Ayrıca zaman zaman göbekte attı. :)

Güzel bir akşam olmalıydı fakat ses sistemi biraz keyfimizi kaçırdı.

Kazancım , Bülbülim altın kafeste Selanik türküsü oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder