Haftasonları kültür a.ş. nin düzenlediği konserlere gitmek güzel oluyor. Hem civarda hem ücretsiz hem samimi ortam. Kalite de fena değil.
Rumeli Ekrem konseri bunlardan biriydi. Ailecek gittik. 6 kişi. Salon tıklım tıklım. %90 doluluk oranı var. Dışarısı buz ama içerisi hamam gibi havasız olması baya kötü bir durumdu. Ayrıca ses sistemi de epey kötüydü. Kulaklarımızı pamuk tıkayarak ağrıdan kurtarmaya çalıştık.
Fakat türkülerin güzelliği , seyircinin coşkusu olumsuz ortamı dağıttı. Ayrıca Rumeli Ekrem sıcakkanlı biri. Tüm seyirci resim isteklerini kırmadan memnuniyetle karşıladı. Ayrıca zaman zaman göbekte attı. :)
Güzel bir akşam olmalıydı fakat ses sistemi biraz keyfimizi kaçırdı.
Kazancım , Bülbülim altın kafeste Selanik türküsü oldu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder