Yoğun geçen bir haftanın ardından, Cuma ettik.
Gözümü açtığımda Bayrampaşa'daydım. Arkadaşlarla buluştuk. Tanışma, yeni arkadaşlar, yeni aile.
Cuma akşamı olmasına rağmen hızlıca Taksime çıktık. 15 dk sürdü yolculuk.
Galata 'nın oraya arabamızı bıraktık. Garaj İstanbul'un yolunu tuttuk.
İstiklal caddesi, hep canlı, hep heyecanlı.
Konser için biraz daha zaman var. Bir yerde oturduk, çay, kahve döndü.
Konser başlamasına 45 dk var. Mekana gittik. Sıkı kontrol söz konusu. İçeri girdik.
Fena bir kalabalık yok değil hani. Salonun yarısı dolu. Ses sistemi fena, bence salon için biraz fazla.
Hayko Cepkin konsere başladı. Beklediğimden iyi bir performans. Şarkı seçimleri çok iyi. Ama biraz ses sistemimin
azizliği diyelim. Biraz konseri geri attı.
Sahne efektleri de abartı olmasına karşın iyiydi. Konsere gelen genç yaşlı kitle, tüm şarkılara olmasa da
çoğuna eşlik etti. İzleyici tarafında biri olarak memnun olmadan ayrılan kimseyi göremedim.
Konserinin sonlarına doğru Ceza sahne aldı. Bir parçaya eşlik etti. Eğreti bir dans gösterisinden sonra konser
sonlandı.
Işıklı top muhabbeti ise bize kalsın. O günün hatırası.
Son deiyeceğim şudur, her fani, hayatında en az bir kez Hayko Cepkin konserine gitmeli. Bu imkan için
buradan teşekkürler.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder