24 Mart 2016 Perşembe

Konser: Kölner Akademie The 3 Sopranos Cemal Reşit Rey

Takvimler 21 Ocak 2016 'yı gösteriyor. İstanbul kış gecesinde gitmiştik. Senenin ilk konseriydi.
Konser Cemal Reşit Rey'de. İstanbul'un bir çok konserine ev sahipliği yaptığı mekan.

Konser akşamı çok soğuktu. Bundan mıdır bilmem, salonun yarısı boştu. Hatta biraz daha sıkı düzen oturulsa %25'lere düşerdi.

Konser planlanan zamandan biraz gecikerek başladı. Önceden bir Kölner Akademie 'nin  dinletisi oldu.
Üç sopranodan biri henüz konser başlamadan hastalığı sebebiyle değiştiği duyuruldu.

Daha sonra sopranolar bir bir gelmeye başladılar. Tek tek performans sergiliyorlar. Üçü de bitirince, ikişerli çıktılar. Kısa bir ara sonrası konser devam etti. Son olarak üçlü performans sergileyip konser
sonlandı.

Sopranoları dinlemek gerçekten büyük bir keyifti. Konser yerimizde fena değildi doğrusu. Sağ ön.

2 saatlik sürede sizi dünyadan koparıyorlar.

Hele ki mimiklerini görseniz, birbirlerine bakışlarını, öfkelerini, sevinçlerini.,

Konserden aklımda kalan

Purcell :

When I am laid in earth

 mükemmeldi.

Perdeler kapandı. Sıcaktan çıkıp, soğukta gözden kaybolduk.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder