Eleni Karaindrou konseri son anda gözüme çarptı. Bileti hemen alıp konseri beklemeye başladım.
Sabiha ile gittik. Konser mekanı da
Sultanahmet Topkapı Sarayı bahçesindeki Aya İrini müzesi. Akşam 20:00 başlayacak konsere biraz geç kaldık . Havalardan mı bilmem karnım ekşi ekşi
konserden sonra yemek programı yapıp 19:45 gibi salona girdik. Salon tıklım tıklım hala da seyirciler geliyor. Her yer her görüş alanı dolu.
Konser az bir gecikmeyle başladı.
İstanbul senfoni orkestrası önce geldi sahneye, daha sonra şef Ender Sakpınar, daha sonra Eleni Karaindrou ve 4 arkadaşı. Bir akordeoncu, bir saksafoncu,
piyanist, gitarcı.
Konser başlamadan önce şef bu konserin sezonun son konseri olacağından bahsetti. Salon alkış.
Daha sonra sponsoru sahneye davet etti, sponsoru alkışlamamız bekleniyor. Banka sponsor. Halktan aldığını halka geri veriyor, kepçeyle alıp,
çay kaşığıyla vermek. Neyse. Ben de alkışlamayayım değil mi:)
Salon çok soğuk, taş. Esiyor. Montunu çıkaran az kişi var.
Eleni Karaindroui, piyanoyla başladı. Salonun uğultusu birden kesildi. Birbirinden güzel parçaları seslendirdiler.
Gecenin bence fark yaratanı saksafoncuydu. Saksafon sesine beğenim ve ilgim arttı.
20 dk'lık aradan sonra konser kaldığı yerden devam etti. Gitar biraz daha olaya dahil oldu.
Gecenin son parçasında ise To Vals Tou Gamou 'ya yer verildi. Akordeoncu çok güzel bir performans sergiledi. İdso 'da gayet iyiydi.
Tekrar şarkıları yine To Vals Tou Gamou idi. Halk olarak çok seviyoruz sanırım.
Ilık bir İstanbul akşamında konser sonrası köftecinin yolunu tuttuk.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder