1 Haziran 2016 Çarşamba

Konser: Aziz Ali Elyağutu Livingroom

Aziz Ali Elyağutu dendiğinde akla ilk gelen sanırım akordeondur. Bizde iki akordeon sever olarak Özhan Koray Çatak ve ben, akşam iş çıkışı Gaziosmanpaşa' dan Kadıköy'e yola çıktık. Trafik, metro, marmaray gibi problemlerden geçerek konser mekanına ulaştık. Kadıöy iskeleden livingroom adlı mekan yaklaşık 10 dk yürüme mesafesinde.

Bir önceki program stand-up gösterisiymiş, biraz sarkmış ve 22:00 de başlayacak konserimiz 23:00 de başladı.

Bizim marmaraya yetişme planları da suya düşmüş oldu. Dönüşte 10 dakikada karşıya geçtik. Neyse
konserimize dönelim. Bu sene 
Aziz Ali Elyağutu' nun yapımcılığında gerçekleşen Ah Güzel İstanbul konserlerinin sonuncusuydu.

Umarım seneye  farklı projelerle devam edilir. Salonda yaklaşık 30 kişi filan vardı. Yarıdan biraz fazla bir doluluk.

Konser 2 yarıdan oluştu.

1. yarıda :

Azder Elimeleyh, taxitzi, Sapago, sude sude, salom aleyhim, ada sahilleri, bintiş halebiya gibi .

2. yarıda :

aman katerina mu, ligo ligo tame sini tisis, frago siryani, telli telli,

istek olarak da bir kafkas havası virde ispanyol meyhanesi yer aldı.

Gayet güzel bir akşamdı. Çok keyif aldık.

Yastığa başımı koyduğumda 03:15 idi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder