Ağ filmi, şansımı zorlayarak tanıştığım bir yönetmen. Filmlerini de beğeniyorum. En azın beni etkiliyor.
Ağ filmini ilk festival programında görünce hemen gitmeye karar verdim. Konusu hemen dikkatimi çekti. Film gününü beklemeye başladık. Cumartesi akşamı yoğun bir trafik olduğundan biraz geç kaldık. Salona giren son iki kişiydik. Biz girer girmez 10 dk. gecikmeli başladı. Tuvalete bile gidemeden film başlamıştı. Neyse ki filme öyle bir kapılmıştım ki anca çıktığımda aklıma geldi.
Film sürükleyici fakat konusu güney ve kuzey kore olunca doğal olarak çekilen sahnelerdeki farklılık ortaya çıkmış.
Kuzeyli bir adamın güneyli bir çarşısında vitrinlere bakışı hala hafızamda.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder