20 Ekim 2016 Perşembe

Tiyatro: Vakti geldi Gaziosmapaşa Sahnesi

Biraz da gittiğim tiyatrolardan bahsedeyim. Gaziosmapaşa sahnesi, şehir tiyatroları. Oyunun ismi, Vakti Geldi. Dört kişiden oluşan oyun, tek perde. Kısa.

Oyunun başlamasına 5 dk. kala tiyatro büfesinden koşa koşa suyumuzu aldım. Sıcak Tiyatro salonunda yerimi aldım. Sinema salonunda arkalar, tiyatro salonunda önler makbuldür. Solo pyano sesiyle oyun başladı. Tek kişi, iki kişi, üç kişi derken dört kişi olarak oyun bitti.

Salon %70 dolu, iyi bir oran gibi gözükse de halk günü için az bence. Biz altı kişiyiz zaten.

Oyun esnasında 3 kez kurusıkı tabanca patladı. İkincisinde seyircilerden biri fenalaştı. Apar topar görevli yardımıyla dışarı çıktı. Oyun sekteye uğramadan.

Perde kapandığında salon halinden memnundu, hatta ön sıralardan ayağa kalkan bile oldu.

Benim yorumum vasat altı bir oyundu. Konu zayıftı.Oyunculuk kısmen daha iyi olsa da, o da çok parlak sayılmazdı. Puanlamalar çok kolaycılık oluyor. Puan vermiyorum ama iyi değildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder