Barış Manço kültür merkezi, Kadıköy' de gerçekleşen bu etkinliğe yaklaşık 20 dakika önceden gittik. Salonda bizbizeyiz. Konuşmacı Ozan Yarman biz salona girer girmez, hoş geldin demesiyle, isimlerimizi sormasıyla renkli ve saygın kişiliğini belli etti.
Konuşma tam 14:00 de başladı. Konu müziğin yumuşak karınlı noktaları olduğundan pek izleyici yoktu. Fakat konunun önemi açısından değerlendirdiğimizde üzücü bir durum, neyse ki üzüntümüz kısa sürüyor.
Konuşma başladı. Kemal İlerici' nin 53 sistemiyle zaman zaman kıyaslamalarla konferans devam etti. Bence çok faydalı ve yerinde bir etkinlikti.
Muse 2 nota yazma programıyla tanışmamız da ayrıca bizim için bir artı oldu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder