28 Kasım 2016 Pazartesi

Konser: Edward Aris Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezi

Onca ilan, onca emek nereye gidiyor diye kızmamak elde değil. Koca salon boş. Akordoen üstadı olmasını bir tarafa bıraktık, bir oda müziği konseri verilmekte. Gerçekten ilgi çok çok az. Üzülmemek çok zor neyse ki üzüntümüz bir nefeslik. Hemen konserin havasına girdik.

Konserin konusu, Türk ve Arjantin tangoları. Akordeon' a yakışan stillerden biri. Bizim de çok hoşumuza gitti. Salon halinden memnun. Yalnız kontrbas biraz geri planda kalmış. Trompet ise biraz fazla önde. Biraz da acemiydi diyebiliriz.

Akordeon ise gerçekten beklediğimiz gibi çok hoş. Edward Aris büyük usta. Güler yüzü ayrı bir artı hoşluktu.

Konser sonunda ise isteyenleri kulise bekliyorum dedi. Kuliste bekleyen arkadaşlardan biri şöyle diyordu, konser salonundan burası daha kalabalık. Edward Aris de şaşırdı. Bayrampaşa' yı özellikle burayı ( kulisi ) hiç unutmayacağım.

El sıkışarak, iyi dileklerle salondan ayrıldık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder