21 Ocak 2017 Cumartesi

Konser: Moddi iksv

İksv' yi ortam olarak seviyorum. Müzik kalitesi güzel, ortam sıcak, hem fiziksel, hem duygusal. Ulaşım da rahat daha ne olsun. Belki bir gün ben de orada konser veririm.
Moddi' nin geleceğine ilk duyduğumda çok heyecanlanıp, hemen iki bilet almıştım.

Moddi, Norveçli. Folk müzik statüsüne koyulmaktadır. Bence değil.

Gitarı güzel kullanıyor. Sempatik diyelim. Ses tonu zaten yaptığı müziğe uyuyor. Bir de grupta çello vardı. En çok sevdiğim yaylı. Keyfim yerindeydi. Şarkılara pek eşlik edemesek bile, bizi yaptığı müziğinin içine çekmişti. Bağırışları, sahnede duruşu, aklımda hala.

Uzun bir süre unutamayacağım bir konser oldu. Salonun ilgisi vardı ama pek dinleyici gelmemişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder