Soğuk İstanbul gecesinde apar topar yetişmek için hızlıca ilerlediğimiz ve yetiştiğimiz bir konser oldu. Arabamızı hızlıca attık. Teşbih :)
Konserin başlamasına 7 dk. vardı. Yerimizi aldık. Salon %30-40 dolu. Orta arkalardayız.
Konserin konusu, Batılı bestecilerin Osmanlı' dan esinlendiği eserler veya eserlerinden bölümler. Kulağa hoş geliyor değil mi? Kendimizi dev aynasında görmezsek bir problem yok.
Gelen konuklarda davetiye ağırlıklı sanırım. Ellerinde. Bir de başörtülü izleyiciler konuklar arasında var. Daha da artmasını diliyorum. Burada konu başörtüsü değil, tüm halkın müziği sahiplenmesi.
Ekran var sahnede. Bir de piyano. Çok şık.
Konser başladı. Tutu Aydınoğlu Piyanoda. Koro, solistler. çello, keman, arp da var.
Mozart, Beethoven, Strauss. Webber den eserler.
Konserin başlarında biraz salon sıkılsa da sonlara doğru açıldı. Güzel bir sonla nihayetlendi.
Çiçek Kanter ve Meral Yapalı hocaların sahneye davet edilmesi ayrı bir şıklıktı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder