Kore maceram yıllar önce başlamıştı. Uzakdoğu sporlarına ilgim beni taekwondo ile tanıştırdı. Uzun çalışmalar sonrası beni Kore kültürüne de yakınlaştırdı. Derneğe gitmeler, dili öğrenmeler...
İşte böyle bir konser, Kore Daegu Korosu Bakırköy'e gelmiş haberiyle dün akşam kendimizi orada bulduk. İlk şarkıyı kaçırmıştık. Ama önümüzde 15 şarkı daha vardı.
Benim aşkım kimchi, yeni arirang, eski güzel kumjang-san, daegu arirang, arirang, arkadaşlık şarkısı aklımda kalanlar.
Böylelikle arirangın birden çok versiyonunu canlı dinlemiş oldum. Bu konuda Merriam modeline göre bir incelemem geçen dönem vardı.
Neyse konser gayet hoş bir seda bıraktı. Uzak Doğu ezgileri, seyircinin sıcaklığı önemli başlıklardı.
Aç karna geldiğimiz konser sonrası, hızlıca lokantanın yollunu tuttuk.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder