Taksim çok yoğun. Polis sayısı eskiye oranla çok fazla. Ağır silahlılar. Bu ortamda sanatsal faaliyetleri bırakın yaşam bile zor.
Emek sineması büyük bir avm' nin beşinci katına yapılmış. Salon güzel ama eski emek değil be ne yapalım. Alışılır.
Asansörü elle, kolla değil de, tuşla tutmak lazım. Bunu öğrendim. 5. kata çıktık. Masa kurulmuş. Biletimizi aldık. Bir tane de program.
Yerimizi ön orta 5. sıra. Hep beşten gidiyoruz.
Başlangıçta Emre Tamer ufak bir konuşma yaptı. Barok için çembalo'dan, yapılan akortlardan, vibrato olmayacağından bahsetti.
Konser, salon hazır olduğunda ışıklar sönmeden başladı. İdso konserlerinde genelde sönmez.
Emre Tamer' in nefes alışverişleriyle oda orkestrasını yönetmesi görülmeye değer.
Program şöyleydi;
Antonio Vivaldi, William Boyce, Biagio Marini, Johann Adolph Hasse, Georg Philipp Telemann, Johann David Heininchen, sonra olarak bis parçası olarak Rameau çaldı. Dinleyiciler gayet memnundu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder