Almanya, Leipzig gezisinde gittiğimiz konserleri bugün yazmak istiyorum. İlki Leipzig şehrinin meşhur konser binası Gewandhaus'da ki mükemmel konser. Sabah saatinde 10' da bu kadar ilgi gerçekten şaşmak elde değil. Tam salonun ortasındayız diyebilirim. Güzel resimleri çekmeyi konser sonrasına bırakarak yerimize oturduk.
Konser ünlü ingiliz şef Stefan Asbury yönetiminde. Konserin konusu da yeni müzik. Gayet hoş.
Koro arkada hazır bekliyor. Önlerinde bas, tenor, soprano ve alto. Onların da önünde Gewandhaus orkestrası. Sahne kalabalık yani.
Konser başladı. Seyirci ortalamasına şöyle bir göz attım. Orta yaş yok, ya genç ya da yaşlı. Enteresan bir durum.
Koro ve orkestra uyumu görülmeye değer.
Fiyatlarda gayet makul. Yolu düşen arkadaşlar gitsin yolu düşmeyen de yolunu düşürsün.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder