Leipzig turumuzun son konseri yine Gewandhaus'da. Fakat bu sefer gross saal de değil. Gewandhaus orkestra şefliğini yapan ünlü besteci Mendelssohn' dan ismini alan Gewandhaus mendelssohn-saal' de yapıldı. Burası daha çok oda müziğine uygun, ona göre akustiği ayarlanmış bir salon.
Konser ise mükemmel bir piyano resitali. Piyanist Çek Lukas Vondracek. 2016 Kraliçe Elisabeth yarışması birincisi.
Konser programı Mozart, Çek besteci Bedrich Smetana ve aradan sonra Brahms.
Kullanılan piyano çok iyi bir Steinway.
Lukas Vondracek, mimikleriyle bana Gide' nin sözlerini hatırlatsa da salonu iyi etkiledi. Kulise koşması ise ayrı bir olaydı :)
Yalnız tuşesi çok güçlü. Ben bundan sonra takip edeceğim. Çek bestecinin eserini çalması güzel jest.
Salon gayet memnundu. İki kere bis çaldı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder