Sayın hocam Armağan Elçi 'nin Bakırköy, Cem karaca kültür merkezindeki konserine ailecek gittik. 5 kişiydik. Yollar açıktı. İş çıkışı 30 dk de ordaydık. Otopark problemi yok. Ücretli fakat.
Konser 15-20 dk rötarlı başladı. Başlangıçta şiir dinletisi vardı. Daha sonra konsere geçildi.
Yine kerkük divanıyla başlayıp, hoş gelişler ola mustafa kemalpaşayla sonlandı.
Salon %50-60 doluluktaydı. İzleyici kitlesi çoğunluk orta yaş ve üstü.
Konser süresi yaklşık 1-1.30 saat.
Birçok yöreden türkü hep birlikte söylendi. Burası huştur türküsünde bende sahnedeki koro da yer aldım.
Güzel bir konserdi. Dinleyiciler gayet memnun ayrıldı. Salondan erken çıkan sadece 3 kişilik bir aile gördüm. Onlarda da küçük çocuk vardı.
Gayet iyi bir akşamdı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder