Bileti önceden aldık. Akordeon virtüözü Richard Galliano.
Biraz rahatsız olsak da gitmeye kararlıydık. Çok rahat bir şekilde, işsanata vardık. Arabamızı park ettik. Karnımızı doyurduk. Konser salonuna, ordan da yerimize geçtik. Arkadan 2. sıra. Sempatik salon. Dürbüne filan gerek yok.
Konser başladı. Salon dolu. Full. Kıpırdamaya yer yok. Gelmeyenler olmuş tabi. Saflar sıklaştı önlerde.
Çalınan eserler,
J. S. Bach Keman Konçertosu, La Minör, BWV 1041
R. Galliano Opal,
Bandoneon ve Yaylılar İçin Konçerto
A. Piazzolla Buenos Aires’te Dört Mevsim
R. Galliano Margaux İçin Vals
A. Piazzolla Oblivíon
Çok güzel bir geceydi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder