25 Ocak 2018 Perşembe

Tiyatro: Evli ve Zavallı - Temel ile Fadime

Yılmaz Okumuş Ağabeyimin yazdığı komik mi komik oyun. Grand Pera sahnesinde gerçekleşti. 4 arkadaş yanyana izledik. Salon %80-90 dolu.
Gülmeye hazır gittik. Bekletimiz yüksek. Beklentimizi karşıladı. Güldürürken düşündüren bir oyun.
Oyunculuklara gelince Seymen'e diyecek yok, fakat esas süpriz buse sinem. Gerçekten iyiydi.
Konusu: Kadın erkek ilişkilerinin dünü-bugünü-yarını. Tabi ki trabzon içerikli. 
Vakti, fırsatı olan gitsin derim.
Unutmadan müzikler de çok güzel. Çok hoş. Hatta bazı seyirciler, müziklere özellikle ilgi gösterdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder