16 Mart 2017 Perşembe

Konferans: Prof. Dr. Ruhi Ayangil

Bir üyesi olmaktan mutluluk duyduğum okulum Darülelhan yani İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı, kuruluşunun 100. yılında etkinliklerle hafızalarda tazeleniyor. Bu 100. yıl çerçevesinde ilk yapılan etkinlikte Prof. Dr. Ruhi Ayangil yaptı. Kardeşim Fulya Gezer ve arkadaşlarımla katıldığım bu etkinlikte Darülelhan'ın tarihinden bahsedildi. Çok faydalı bir oturum oldu.
Akılda kalan cümleler şunlardı: Bir şey olmak için değil, bir şey yapmak için yapın. Zaten nihayetinde bir şeyler olursunuz.

Birileri bir şeyleri yapmalı. Onlar yapmazsa kim yapacak? Kimden bekleniyor?

Sorumlulukları hatırlatan güzel cümlelerdi. Oturum bittiğinde seyircilerin çıkası gelmedi. Prof. Dr. Ruhi Ayangil de çok etkilendi, duygulandı. İlgi gerçekten vardı. Mekanımız tabi ki BMKM idi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder