Şostakoviç günleri kapsamında düzenlenen konser dizisinde yer alan bu konser, Şostakoviç' in Keman ve Piyano için sonat ve prelüd'ün den oluşmaktadır. İcracılar kemanda Sevil Ulucan Weinstein. İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı mezunu ve öğretim üyesidir. Özgür Ünaldı Piyanodadır.
Salon gerçekten boş denilebilecek düzeyde. Haftaiçi olması ve halkımızın ilgisizliği birleşince bu manzara ortaya çıkıyor. Fakat kimse artık bunu yadırgamıyor. Böyle işte.
Konser sıcak başladı. Sevil Ulucan Weinstein çok sıcak. Salona pozitif bir enerji veriyor. İlk dakikalarda biraz tutukluk vardı, heyecan diyelim. Daha sonra açıldı tabi. Hele ki Sonatta iyice coştu. Salonda bu coşkudan nasibini aldı. Sonatın Allegretto kısmına gelindiğinde tel koptu. Çok ilginç gerçekten. Sevil Ulucan Weinstein özürlerini iletip, (özre gerek yokken) teli değiştirmeye gitti. Bu sırada Özgür Ünaldı, eserle ilgili bir iki kelam etti. Şostakoviç'in son eseri olduğunu olgunluğunu yansıttığından bahsetti. Daha sonra kısa bir süre sonra konser devam etti.
Bis olarak da Sonatın ağır largosundan sonra havayı dağıtan bir polka seçildi. Çok hoştu. Kısa bir konser olmasına rağmen salon memnun ayrıldı. Müşterimiz Burç nakış' ın sahibi arkadaş da oradaydı. Sanırım oydu :) Selam veremeden gözden kayboldu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder