5 Nisan 2016 Salı

Konser: Chet Faker Volkswagen Arena

Kardeşim...

Fulya GEZER.

Müzik dünyama çok etkisi olmuştur. Tavsiyeleri, önerileri, fikirleri, paha biçilmez benim için. Abarttığımı filan zannetmeyin.

Chet Faker da bunlardan biri. 1988 doğumlu sanatçı. Ön yargılarla yaklaştığım için üzüntü içindeyim :)

Kardeşim gelip, Chet Faker bileti aldım, ne dersin dediğimde benim olumsuz enerjimden o da etkilenip, keyfi kaçmıştı.

Konser akşamı ayağımızı yerde sürüye sürüye zorla gittik. Konser mekanı Maslak Volkswagen Arena'daydı.

Daha yeni yeni etkinlikler yapılmaktaydı. Bina tam hazır değildi. Mekana vardığımızda her yer tıklım tıklım.

Konser izleyici yaş ortalaması 16-20.

Yerimiz güzel oturuyoruz. Sahnenin solunda alt katta.

Her yer dolu. Salonda sigara yakmaya başladılar. Ortam dumanaltı oldu.

Biraz gecikmeyle Chet Faker sahneye çıktı. Alkış kıyamet.

Şarkılarını DJ edasıyla sıralamaya başladı. Salon gayet memnun. Benim de havam yerine gelmişti. Ses çok iyi kardeşim deyip duruyordu.

Yavaş yavaş salonu etkisi altına almaya başladı. Seyirciyle ara ara sohbet ediyor. Şarkı seçimleriyle tansiyon bir an olsun düşmüyordu.

Radyo ve internette bir-iki şarkısına denk gelmiştim. Pek tanımıyordum. Konserden önce biraz incelemiştim. Şarkılara eşlik etmeye başlamıştım bile.

Konserin başında " İlk defa bir Arenada konser veriyorum " dedi. Bu cümle beni çok etkilemişti, heyecanlı bir sanatçı vardı sahnede. İzledim. Dinledim.

Hiç sırıtmadı.

Konser bitti. Çok güzel. Tadında bir konserdi.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder