Parkorman alanında düzenlenen masstival müzik festivaline katılma imkanım oldu ben iki gün katılmıştım. Çadır kurma imkanı olduğu
halde evden gelip gitmek daha konforlu gelmişti. Tuvaletler ve yatılacak yerler pek hoşuma gitmemişti. Birde üstüne İstanbul'un keskin sıcağı eklenince
tam oldu. Rock müziği için yerli ve yabancıların katılacağı geniş yelpazeli bir konser oldu.
Aklımda kalan Redd'in performansı oldu. Ogün Şanlısoy ve yüksek Sadakat da iyiydi.
Redd solistinin sahnede düşüp şarkıyı öyle yerde söyleyerek bitirmesi hala aklımda.
Politik mesajlarını da inceden inceye hissettirmesi ayrı bir anekdot.
Yüksek Sadakat'de ki kalabalığın keyfi de çok iyiydi. Dinleyicilerin gözleri parlıyordu.
Yasemin Mori'yi de ilk defa orada canlı izlemiştim. Bana uyan bir müzik tarzı ve müziğe bakışı var.
Bu festivalde en büyük kazancım Yasemin Mori diyorum. O yüzden yazının başlığını öyle attım.
Katılım da bence baya iyiydi. Organisazyon memnun muydu bilemem ama müziğe doyulan bir haftasonu oldu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder