Rachid Taha konseri başka bir şey istesem olacakmış sanırım. Ara ara Rachid Taha dinliyorum. Keyfimin kaçık, havanın gri olduğu günlerde.
Yine Rachid Taha rüzgarları eserken beynimde, etkinlik bülteninden bir mesaj geldi. Rachid Taha İstanbul'a geliyormuş. Bileti önceden aldım.
Konser günü yaklaştıkça daha da havaya girelim diye Rachid Taha dinliyoruz. Konsere iki kişi gittik. Üniversite arkadaşım, dostum Muhammet'le.
Konser akşamı olmuştu. Yerimizi aldık. Güzel bir konser alanı fakat boş. İstanbul seyircisi pek ilgi göstermemiş.
Neyse. Konser başladı. Havaya girmiştik. Rachid Taha seyirciyi önlere çağırdı. Protokol bozuldu. Sahnenin önü seyirci kalabalığı. Biraz huzursuz oldular sanırım.
Rachid Taha salona hakim, parçalara hakim, herhangi bir sahne çekingenliği olmayan bir sanatçı. Bunu şarkılarda çok rahat hissedebiliyorsunuz.
Başarılı konserler çıkarmasının sebeplerinden biri de bu olsa gerek. Bir de çalıştığı ekip, gayet iyi.
Kendine has bir müziği de iyi devam ettiriyor. Yani başarılı olması için birçok sebebi barındıran bir sanatçı.
Severek dinlediğimiz, izlediğimiz, şarkı söylediğimiz, eğlendiğimiz bir konser oldu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder