27 Nisan 2016 Çarşamba

Konser: Band-O-Neon Cemal Reşit Rey

Sıcağı sıcağına yazılar iyidir. Dün akşam yine zar zor yetiştiğimiz, yarı aç yarı tok izlediğimiz bir konserden bahsedeyim.

Band-o-neon, isminden de anlaşılacağı gibi bir tango konseri. Nasıl isminden anlarım derseniz, bandoneon ve tango birbiriyle özdeşleşmiştir.

Ertuğrul Sevsay' da hem grubun yönetimini yapmakta hem de bandoneon çalmaktadır. Ertuğrul Sevsay tango'da ki ustalığı program seçimine de yansımış.

Angel d'agostino, Eduardo Arolas, Mariano Mores, Kadri Cerrahoğlu, Matos Rodrigez, Necip Celal Antel gibi bestecilere yer vermiş.

Konser başlamadan önce Ertuğrul Sevsay kısa bir tanıtım yaptı. Konser başladı. Salon %40 dolu. Yaş ortalaması 60 üzeri.

Tango müziği kulaklarımızda, bir yandan da dansçılar piste çıktı. Harika bir görsel ve işitsel akşam oluyor.

Salona arada bakıyorum, herkes gidişattan memnun.

Şarkı aralarında Ertuğrul Sevsay konser programından, tangodan, ülkemizde ki tango kültüründen bahsediyor.

Konser bu şekilde çok güzel devam etti. Gecenin bana göre suprizi mükemmel bir vals parçası sonradan ilave edilmesi. Bir baktık ki

Vals başlamış, dans çifti sahnede.

Müzik zevki, sahne zevki olarak çok iyi bir gece oldu. Bandoneonları, piyanoyu, solistleri, dansçıları, keman grubunu, çelloyu, kontrabası,
hatırla sevgiliyi, La Cumparsita'yı unutamam.

Türk tangolarını Alman tango grubundan dinlemek mutluluğun yanında ayrı bir hüzün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder