8 Nisan 2016 Cuma

Konser: Tarkan Harbiye Cemil Topuzlu Açıkhava Sahnesi

İstanbul'da yazları açık hava konserleri bir başka olur. Rüzgar eser inceden, serindir, İstanbul akşamları. Halk tarafından teveccüh de olur.

Zevklidir. Bu yaz Tarkan fırtınası esti. Bir sezonda üç kez sahne aldı açık hava tiyatrosunda. Çok yoğun ilgi gerçekten.

Harbiye Açık Hava tiyatrosu stadyum havasında, kapıda köfteciler, işportacılar, her bir şey tanıtımı yapan görevliler. 

Kapı sayısı fazla olduğundan rahatça içeri girdik. Meğer herkes içerideymiş. İyi kalabalık. Paraya kıyıp, sol ön tarafta yerimizi almıştık.

Konseri beklerken izleyicilere de göz gezdiriyorduk. Şebnem Ferah en ünlü konuğuydu. Şık kadın.

İzleyici kitlesinin yaş ortalaması diğer Tarkan konserlerine göre biraz yüksek. 30-35 diyebiliriz.

Konser başladı, tiyatro yıkılıyor :)

Tarkan eski parçalarıyla başladı. 3 eski 1 yeni sırasıyla konserine devam etti.

Tiyatro çok mutlu. Herkesin dilinde şarkılar. Sahne performansı Tarkan'nın gayet iyi. Geçen yıllar, çok farkettirmemiş. 

Bir pop star ne yapması gerekirse yaptı :)

Kış güneşi şarkısı beni benden aldı, onu hatırlıyorum.

Güzel bir yaz akşamı geldi geçti. Tadı kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder